samsunweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne zaman bu dürüst insanlar, düzgün ekonomi? Yurtdışında mı çalıştı babanız.
1985'den beri çalışmakta. Benim yaşım onun işe girdiği zamanları pek kurtarmaz fakat güvenilir insanların olması, ekonominin iyi olması kendisinin günümüz ile yaptığı kıyaslamadır. Örneğin, market alışverişleri için kazancımızın çok daha azını harcardık derdi. Sözümüz senetti derdi. Keza biraz araştırırsanız gerçekten durumun böyle olduğunu görebilirsiniz.