• 15-05-2019, 12:19:35
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Dükkan Kapısı Rızk Kapısı Dostum .
  • 15-05-2019, 12:22:01
    #11
    fgok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babamın zamanında yaptığı ticarette dürüst insanlar, düzgün ekonomi gibi durumlar vardı.
    Ne zaman bu dürüst insanlar, düzgün ekonomi? Yurtdışında mı çalıştı babanız.
  • 15-05-2019, 12:31:46
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    samsunweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zaman bu dürüst insanlar, düzgün ekonomi? Yurtdışında mı çalıştı babanız.
    1985'den beri çalışmakta. Benim yaşım onun işe girdiği zamanları pek kurtarmaz fakat güvenilir insanların olması, ekonominin iyi olması kendisinin günümüz ile yaptığı kıyaslamadır. Örneğin, market alışverişleri için kazancımızın çok daha azını harcardık derdi. Sözümüz senetti derdi. Keza biraz araştırırsanız gerçekten durumun böyle olduğunu görebilirsiniz.
  • 15-05-2019, 12:45:08
    #13
    fgok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1985'den beri çalışmakta. Benim yaşım onun işe girdiği zamanları pek kurtarmaz fakat güvenilir insanların olması, ekonominin iyi olması kendisinin günümüz ile yaptığı kıyaslamadır. Örneğin, market alışverişleri için kazancımızın çok daha azını harcardık derdi. Sözümüz senetti derdi. Keza biraz araştırırsanız gerçekten durumun böyle olduğunu görebilirsiniz.
    O zamanlarda hayali ihracat vardı hocam ne dürüstlüğü. Türkiye dürüst yıllarını kaybedeli yüzyıl olacak neredeyse. Ha sen dersen ki esnaf arasındaki alışverişte güvenilirlik vardı, verilen sözler yerine getirilirdi orası başka.
  • 15-05-2019, 12:53:28
    #14
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zamanlarda hayali ihracat vardı hocam ne dürüstlüğü. Türkiye dürüst yıllarını kaybedeli yüzyıl olacak neredeyse. Ha sen dersen ki esnaf arasındaki alışverişte güvenilirlik vardı, verilen sözler yerine getirilirdi orası başka.
    Tabi ki esnaf arasındaki güvenden, halkın esnafa olan güveninden söz ediyorum.Bu sözlerime de bir arkadaş gelip, "o dönemlerde esnaf stokçuluk yapıyordu, ne güveninden söz ediyorsun" diyebilir. Bu kişinin kendisiyle alakalı bir durumdur tıpkı hayali ihracat gibi.
  • 15-05-2019, 13:46:32
    #15
    güzel yorumlar geliyor.

    Kendime ufak bir dükkan ve internetten işler kovalamayı düşünüyorum . sizce yanlış mı olur arkadaşlar
  • 15-05-2019, 14:01:22
    #16
    igtr.net
    Açıkcası ticaret rızk kapısıdır. Küçükte olsa ilk başlarda hiç kazanmazsın ama yavaş yavaş gelişir. Yani birden olan bir durum değil. Daha ticaret hani güven üzerine kuruludur. Sen işini doğru yaptıkça müştern çoğalacak güzel yerlere geleceksin. Ama ilk başlarda kazanç durumun biraz az ve uğraştırıcı olur
  • 15-05-2019, 14:59:25
    #17
    Ticaret yapmak zordur. Ben esnaf bir babadan gelmediğimden dolayı telefoncu dükkanlarına özenip 100 tl ye getiriyor, 300 tl ye satıyor allah bereket versin diye düşünürdüm ama kazın ayağı öyle değilmiş.
  • 16-05-2019, 14:35:30
    #18
    dükkan açmayıp internetten kovalasam en başta ardından dükkan açsam sizce daha mı güzel olur ?