LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zamanlarda hayali ihracat vardı hocam ne dürüstlüğü. Türkiye dürüst yıllarını kaybedeli yüzyıl olacak neredeyse. Ha sen dersen ki esnaf arasındaki alışverişte güvenilirlik vardı, verilen sözler yerine getirilirdi orası başka.
Tabi ki esnaf arasındaki güvenden, halkın esnafa olan güveninden söz ediyorum.Bu sözlerime de bir arkadaş gelip, "o dönemlerde esnaf stokçuluk yapıyordu, ne güveninden söz ediyorsun" diyebilir. Bu kişinin kendisiyle alakalı bir durumdur tıpkı hayali ihracat gibi.