Ticaret yapmak zordur. Ben esnaf bir babadan gelmediğimden dolayı telefoncu dükkanlarına özenip 100 tl ye getiriyor, 300 tl ye satıyor allah bereket versin diye düşünürdüm ama kazın ayağı öyle değilmiş.