1985'den beri çalışmakta. Benim yaşım onun işe girdiği zamanları pek kurtarmaz fakat güvenilir insanların olması, ekonominin iyi olması kendisinin günümüz ile yaptığı kıyaslamadır. Örneğin, market alışverişleri için kazancımızın çok daha azını harcardık derdi. Sözümüz senetti derdi. Keza biraz araştırırsanız gerçekten durumun böyle olduğunu görebilirsiniz.
O zamanlarda hayali ihracat vardı hocam ne dürüstlüğü. Türkiye dürüst yıllarını kaybedeli yüzyıl olacak neredeyse. Ha sen dersen ki esnaf arasındaki alışverişte güvenilirlik vardı, verilen sözler yerine getirilirdi orası başka.