• 13-05-2019, 19:51:30
    #1
    Öncelikle selamlar. Bir adet site almıştım 2 hafta önce 200 TL'ye. Anasayfasına 370 TL değerinde script aldım. Ayrıca API bakiyesine de 150 TL harcama yaptım.

    Şimdi satarken ben godaddy mailimi vermiştim. Gönderdi sandım yani. Nedense hiç kontrol de etmedim. Sıkıştığım için bu siteyi 450 TL'ye sattım dün ödememi aldım. Bir baktım domain yok. Adama yazdım, "bende de yok, domainini almadan neden satıyorsun, eski sahibinde galiba, iban ver iade edeyim" gibi şeyler dedi. Neredeyse 700 TL harcama yapmışım, bana 200 TL iade yapacakmış.

    Şuanda yeni sattığım kişi de bekliyor iade istiyor. Ondan gelen ücretle altın alıp anneme vermiştim. Ne yapacağım bilmiyorum. Kimseyi mağdur etmek istemiyorum.

    Cidden artık ticaretten çok soğudum. Adama yazıyorum, "manyak mısın domain almadığın şeyi niye satıyorsun eski sahibine yazdım" diyor. Yahu ben almışım da sen niye eski sahibinden almadan satıyorsun.

    Lütfen bana akıl verin. Çok karamsarlığa düştüm ve açıkçası artık tam eğitimime katkı sağlayacağım dedim, bunlar oldu. Oysaki ben o ücreti altın yapıp anneme verdim ve yaz tatilinde bozdurup kurslara katılacaktım.

    Mecbur adamdan iade alacağım 200 TL'yi, geri kalanını da bir şekilde halledeceğim olmadı altını bozdurucam. Ama işte 700 küsür TL masraf yapıp, 200 TL'ye satmış gibi olmak koyuyor.

    Daraldım ve sıkıldım. Altını bozdurursam da her şeye sıfırdan başlamak zorunda kalacağım hayallerim yerlebir olacak.
  • 13-05-2019, 19:55:21
    #2
    Bekleyen transferler kısmını kontrol edin hocam, oraya düşmüştür belki. Onay bekliyor olabilir.
  • 13-05-2019, 19:56:52
    #3
    recepasann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekleyen transferler kısmını kontrol edin hocam, oraya düşmüştür belki. Onay bekliyor olabilir.
    Yok hocam domain falan ortada yok bende de yok onda da yok. Nasıl oluyor da kayboluyor anlamıyorum ki. Veya adam siteyi geri almak istiyor çözemedim.
  • 13-05-2019, 19:57:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aklısız başın ceremesini çekiyorsunuz hocam. 2 Dk insan kontrol etmez mi? Üşengeç insan ticaret yapamaz. Geçmiş olsun. Senin hatan ne kadar ah vah edersen et...
  • 13-05-2019, 19:58:04
    #5
    EgeCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklısız başın ceremesini çekiyorsunuz hocam. 2 Dk insan kontrol etmez mi? Üşengeç insan ticaret yapamaz. Geçmiş olsun. Senin hatan ne kadar ah vah edersen et...
    Teşekkürler.
  • 13-05-2019, 20:01:01
    #6
    Harbiden ilginç diyorum.
    Abi kontrol etsene , piyasa zaten d.olandirici dolu.
  • 13-05-2019, 20:01:53
    #7
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam domain falan ortada yok bende de yok onda da yok. Nasıl oluyor da kayboluyor anlamıyorum ki. Veya adam siteyi geri almak istiyor çözemedim.
    Maili kontrol edin hocam, mail gelmiş olacak transfer ettiği gün
  • 13-05-2019, 20:07:12
    #8
    Sorumsuzluğun cezasını sen, cimriliğin cezasını da domain sahibi çekiyor.
    5 TL'ye domain alırsın domaini godady alır. Orta da kalırsın.
    Domaini transfer edersin ilgilenmezsin. Orta da yine sen kalırsın
    • EgeCan
    • icerikmedya
    EgeCan ve icerikmedya bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 13-05-2019, 20:10:52
    #9
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harbiden ilginç diyorum.
    Abi kontrol etsene , piyasa zaten d.olandirici dolu.
    Bir an ki boşluğuma geldi normalde çok dikkat ederdim.

    recepasann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maili kontrol edin hocam, mail gelmiş olacak transfer ettiği gün
    Göndermemiş ki hocam.