Siz olsanız ne yapardınız? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Siz olsanız ne yapardınız?
13
●
873
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Siz olsanız ne yapardınız?
1
2
13-05-2019, 20:14:42
#10
chnyrdkl
icerikmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir an ki boşluğuma geldi normalde çok dikkat ederdim.
Göndermemiş ki hocam.
O zaman Goddady e şikayet et sonrasında durumu savcılığa bildir.
Tüm loglari konuşmaları belirt.
Ancak bu şekilde yol alabilirsiniz
13-05-2019, 20:16:29
#11
Type
Senin de başın dertten kurtulmuyor ben anlamadım gitti..
13-05-2019, 20:34:33
#12
icerikmedya
Type adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Senin de başın dertten kurtulmuyor ben anlamadım gitti..
13-05-2019, 21:29:56
#13
Misafir
Alan adını iletebilirsen kimin üzerinde olduğunu söyleyebilirim.
13-05-2019, 21:39:03
#14
icerikmedya
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alan adını iletebilirsen kimin üzerinde olduğunu söyleyebilirim.
PMden gönderdim cok sağ ol hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler