Konu
Siz olsanız ne yapardınız?
13-05-2019, 20:07:12
#8
Misafir
Sorumsuzluğun cezasını sen, cimriliğin cezasını da domain sahibi çekiyor.
5 TL'ye domain alırsın domaini godady alır. Orta da kalırsın.
Domaini transfer edersin ilgilenmezsin. Orta da yine sen kalırsın