• 09-05-2019, 19:43:53
    #37
    Üyeliği durduruldu
    İyi yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim, artık lise bitiyor, lise seviyesinde bir daha yollayamayacağım. Umarım üniversite kazanabilirsem daha güzel projerlerle devletimize bir katkı yapmayı planlıyorum. Hayırlısı artık
  • 09-05-2019, 21:09:49
    #38
    Üyeliği durduruldu
    absie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam arkadaşın projesi biraz basit kaçmış olabilir kabul.

    peki bu ne?

    https://www.youtube.com/watch?v=k1SAhuVxZgg
    En büyük savaşım cehalletle ---- Atatürk

    Keşke biraz araştırsaydınız o projenin desteğin yalan olduğunu öğrenirdiniz. Karşınıza çıkan her başlığa bakarak aldanmayın..

    Bide arkadaşımızın projesi var zaten kullanılmaktadır da onu iptal edin benim de aynısıdır demeye getiriliyor bu yeni fikirler lazım.
  • 09-05-2019, 22:04:01
    #39
    Keşke besmele çeken ekmek teknesi yapsaydınız.
    Ortapetik engelli biri olarak projenizi çok yararlı buldum.
    Belediyelerin engelliler masasıyla iletişime geçilirse destek çıkar diye düşünüyorum.
  • 09-05-2019, 22:25:35
    #40
    Lİ0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En büyük savaşım cehalletle ---- Atatürk

    Keşke biraz araştırsaydınız o projenin desteğin yalan olduğunu öğrenirdiniz. Karşınıza çıkan her başlığa bakarak aldanmayın..

    Bide arkadaşımızın projesi var zaten kullanılmaktadır da onu iptal edin benim de aynısıdır demeye getiriliyor bu yeni fikirler lazım.
    youtubede arayıp ilk videoyu koydum. keşke sizde araştırsanız tübitakın nasıl projeleri reddettiğine neleri kabul ettiğine bir baksanız.

    evet en büyük savaşımız cehaletle olsun.

    yine detaylı yazmayacağım.

    şunlar tübitak reddi alıp yurt dışına giden parlak beyinlerimiz. googleden arayıp ilk bulduğumu koyuyorum. (proje bölge sergisine bile çağırılmamış. "o sergilerde papaz eriğini imam eriğine çeviren makine. dua okunan fasülye tohumu falan var")

    https://www.haberturk.com/gundem/hab...sampiyonu-oldu

    bunlarda tübitakın skandallarından sadece biri.

    https://www.birgun.net/haber-detay/t...ar-199265.html

    papaz eriği, dua okunan fasülye hızlı büyür projeleri vs işin geyik kısmı.

    siz anlatmak istediğimizi anlamamışsınız

    imam hatipli diye tübitak gibi bir kurumun başına geçen adamlarla mı cehaleti yeneceksiniz? (imam hatipli olup bilim adamı olsa başımın üstüne. "imam hatipli diye" derken neyi kastettiğimi umarım anlamışsınızdır.)

    birkaç alıntı yapılmış mesajıma. ciddiye alıp cevap vermedim. ama iş cehalet konusuna geldiyse. biraz araştırın okuyun neyi savunduğunuzu bir gözden geçirin. madem cehaleti bu kadar önemsiyorsunuz buyurun lütfen.
  • 09-05-2019, 22:26:45
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Hangi projeyi kabul etti ki?
  • 09-05-2019, 22:38:20
    #42
    Papaz eriğini imam eriğine çeviren asansör yapsaydın BİRİNCİ seçilirdin.
  • 10-05-2019, 02:44:50
    #43
    Keşke amacınız Dini kötülemek olmasa. Tübitak proje bilmem ne kimsenin gram umrunda değil beri boş siyaset yapıp kahvehaneye çevirmeyin.2 kişi çıkar yalan haber atar gerisi ona inanır. Sonra vay efendim niye ülkeden birşey olmuyor. Olmaz zaten.
    Sizlerin bilgi kaynağınız kütüphaneler değil instagramdaki bilgi sayfaları, youtubedeki bilgi kanalları oldukça hiç merak etmeyin düzen böyle gider.

    Konuya yeniden döneyim. Yüz tarama sayesinde giriş yaptırabilirsin. Sistem var mı vardır ama Kendini geliştirmiş olursun en azından.yapay zeka kısmına yönelirsen değil TÜBİTAK zaten global çalışırsın.
  • 10-05-2019, 03:37:28
    #44
    Hasta yaşlı hamile veya çocuklularıda düşünmeniz lazımdı...
    Bence projenizi şöyle güncelleyin.
    İnsanlara kimlerin asansörde öncelikli olduğunu gençlerin asansörü kullanmamaları gerektiği bilincini aşılayacak birşeyler icat edin.
  • 10-05-2019, 03:38:06
    #45
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke amacınız Dini kötülemek olmasa. Tübitak proje bilmem ne kimsenin gram umrunda değil beri boş siyaset yapıp kahvehaneye çevirmeyin.2 kişi çıkar yalan haber atar gerisi ona inanır. Sonra vay efendim niye ülkeden birşey olmuyor. Olmaz zaten.
    Sizlerin bilgi kaynağınız kütüphaneler değil instagramdaki bilgi sayfaları, youtubedeki bilgi kanalları oldukça hiç merak etmeyin düzen böyle gider.

    Konuya yeniden döneyim. Yüz tarama sayesinde giriş yaptırabilirsin. Sistem var mı vardır ama Kendini geliştirmiş olursun en azından.yapay zeka kısmına yönelirsen değil TÜBİTAK zaten global çalışırsın.
    3-5 tane salak veledin yaptığı aptalca bilim şenliği projesine tübitak logosu basmasıyla tüm ülkede papaz eriğini imam eriğine çevirme geyiği başladı, sonra hayvanat bahçesi müdürünün ne işi var muhabbeti başladı vs. vs., insanların derdi burada dini kötülemek falan değil, kurumu yıpratmak ve iktidara laf çakmak, türkiye'de siyaset boş beleş işler bütünü olduğu için o konulara olabildiğince girmiyorum, ama bazı şeyleri başarabilmek için ülkenin temel dinamiklerini de bilmek gerekiyor, hibe teşvik mevzularında neler döndüğünü bizzat gördüğüm için o konularda konuşmaya ihtiyaç duymuyorum