Keşke amacınız Dini kötülemek olmasa. Tübitak proje bilmem ne kimsenin gram umrunda değil beri boş siyaset yapıp kahvehaneye çevirmeyin.2 kişi çıkar yalan haber atar gerisi ona inanır. Sonra vay efendim niye ülkeden birşey olmuyor. Olmaz zaten.
Sizlerin bilgi kaynağınız kütüphaneler değil instagramdaki bilgi sayfaları, youtubedeki bilgi kanalları oldukça hiç merak etmeyin düzen böyle gider.
Konuya yeniden döneyim. Yüz tarama sayesinde giriş yaptırabilirsin. Sistem var mı vardır ama Kendini geliştirmiş olursun en azından.yapay zeka kısmına yönelirsen değil TÜBİTAK zaten global çalışırsın.