İyi yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim, artık lise bitiyor, lise seviyesinde bir daha yollayamayacağım. Umarım üniversite kazanabilirsem daha güzel projerlerle devletimize bir katkı yapmayı planlıyorum. Hayırlısı artık