• 02-05-2019, 15:25:41
    #1
    igtr.net
    İnsanlara güvenmeyin. Her zaman sizi yarı yolda bırakacaklardır. Hiç değişmeyecektir bu kural.
    Boş verin kim nerede ölüyorsa. Kimseyi kendinizden daha çok düşünmeyin.
  • 02-05-2019, 15:27:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kisisel düşünceni ucretsiz vermeseydin, çünkü ihtiyacımız yok.
  • 02-05-2019, 15:27:41
    #3
    Hafız bi 50 lira ateşler misin hazır iyiliği bırakacaksın final yapalım
  • 02-05-2019, 15:27:47
    #4
    Yanlış anlamayın ama bunu bende bu forumda öğrendim sana dost gibi yanaşıp iylik bekliyorlar sonra yaptıktan sonrada sen kötüsün busun ticaret işte
  • 02-05-2019, 15:30:21
    #5
    igtr.net
    AckBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kisisel düşünceni ucretsiz vermeseydin, çünkü ihtiyacımız yok.

    Keşke sende yorumunu kendine saklayaydın.

    kadirilhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamayın ama bunu bende bu forumda öğrendim sana dost gibi yanaşıp iylik bekliyorlar sonra yaptıktan sonrada sen kötüsün busun ticaret işte
    Öyle gerçekten bende buradan öğrendim geçin bunları kimseye bir şeye öğretmeyin ticaretini yap geç. Kimseyle borç çalışma.
  • 02-05-2019, 15:33:03
    #6
    Forumda olgunlaşmak diyoruz buna kısaca. Ama "İyilik yap, denize at." bazen bu da işe yarıyor hocam. Yani manevisini geçtim, maddi olarak da yarıyor. Yalnız potansiyeli gördüğün kişiye iyilik yapacaksın. Bu da biraz insan sarrafı olmayı gerektiriyor...
  • 02-05-2019, 15:34:32
    #7
    igtr.net
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda olgunlaşmak diyoruz buna kısaca. Ama "İyilik yap, denize at." bazen bu da işe yarıyor hocam. Yani manevisini geçtim, maddi olarak da yarıyor. Yalnız potansiyeli gördüğün kişiye iyilik yapacaksın. Bu da biraz insan sarrafı olmayı gerektiriyor...

    Bence artık kimseye yapmaya gerek yok kime ne yaptıysan boşa çıkıyor
  • 02-05-2019, 15:34:41
    #8
    donanim.net
    Forumda çok kaliteli insanların olduğu bir gerçek. Fakat onların 100 katı beş para etmez insan doldu. O yüzden düşünmeye değmez.
  • 02-05-2019, 15:36:05
    #9
    igtr.net
    MevLut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda çok kaliteli insanların olduğu bir gerçek. Fakat onların 100 katı beş para etmez insan doldu. O yüzden düşünmeye değmez.
    Çok nadir kaliteli insan gördüm