Forumda olgunlaşmak diyoruz buna kısaca. Ama "İyilik yap, denize at." bazen bu da işe yarıyor hocam. Yani manevisini geçtim, maddi olarak da yarıyor. Yalnız potansiyeli gördüğün kişiye iyilik yapacaksın. Bu da biraz insan sarrafı olmayı gerektiriyor...