AckBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kisisel düşünceni ucretsiz vermeseydin, çünkü ihtiyacımız yok.

Keşke sende yorumunu kendine saklayaydın.

kadirilhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlamayın ama bunu bende bu forumda öğrendim sana dost gibi yanaşıp iylik bekliyorlar sonra yaptıktan sonrada sen kötüsün busun ticaret işte
Öyle gerçekten bende buradan öğrendim geçin bunları kimseye bir şeye öğretmeyin ticaretini yap geç. Kimseyle borç çalışma.