• 02-05-2019, 18:22:41
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adını ver cümle aleme rezil edelim sitesine index basalım hocam sana yamuk yapan bana da yapmıştır
  • 02-05-2019, 18:24:29
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biri veya birileri güveninizi kaybetti diye herkesi aynı kefeye koymanız cok yanlış bir düşünce hocam..
  • 02-05-2019, 18:28:40
    #21
    igtr.net
    Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fati bana 2k takip atcaktın şimdi sırasımı bırkamazsın olamaz 😀
    Gönderelim
    alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim Kızdırmış Benim Fatihimi
    Boşver abi

    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adını ver cümle aleme rezil edelim sitesine index basalım hocam sana yamuk yapan bana da yapmıştır
    hani karaktersiz kişilerle uğraşmamak gerek çünkü bize zarar verir.
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri veya birileri güveninizi kaybetti diye herkesi aynı kefeye koymanız cok yanlış bir düşünce hocam..
    Herkesi koymuyorum çok şükür değer verdiklerim var ama artık yeni insanlara temkinli yaklaşmak şart
  • 02-05-2019, 18:31:46
    #22
    Üyeliği durduruldu
    İnsaoğlu nankör canlıdır hocam genel olarak Allah her zaman iyi insanlarla ve yapılan iyilikleri unutmayacak insanlarla karşılaştırsın hepimizi.
  • 02-05-2019, 18:32:34
    #23
    igtr.net
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsaoğlu nankör canlıdır hocam genel olarak Allah her zaman iyi insanlarla ve yapılan iyilikleri unutmayacak insanlarla karşılaştırsın hepimizi.
    Amin inşallah hocam
  • 02-05-2019, 18:37:51
    #24
    Dost Değil Para Biriktir.
  • 02-05-2019, 18:42:06
    #25
    Günahınızı bedava verin gitsin hocam.
  • 02-05-2019, 18:59:40
    #26
    Kurumsal Üye
    Aslında yaptığımız iyilikler ile kendimize iyilik etmiş oluyoruz manevi açıdan.

    Benimde bunaldığım zamanlar olmuştur iyilik ettiğim kişi karşılığında bir teşekkürü bile çok görüyor diye.
    Ancak iyilik etmeyi bırakırsak bu dünyada az olan bir ''iyilik'' kavramının daha da azalmasına neden olanlardan biri olmayı istemiyorum açıkçası.

    Ticaret yaparken ise zaten herkesle çalışmıyorum, bu yüzden kafam rahat. Ticarette seçici olmak şart maalesef.
  • 02-05-2019, 19:05:47
    #27
    Bende bıraktım suistimal edenleri gördükten sonra. Şimdi hala abi diye yazıyorlar soğuk konuşuyorum , ters cevap veriyorum. Ama nafile o kadar yüzsüzler ki attığım mesajdan sonra hala bir istek içinde yeni mesajı gönderiyorlar.