Bundan sonra günahımı bile ücretsiz vermem
40
●2.472
- 02-05-2019, 18:28:40GönderelimNums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boşver abialisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hani karaktersiz kişilerle uğraşmamak gerek çünkü bize zarar verir.hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesi koymuyorum çok şükür değer verdiklerim var ama artık yeni insanlara temkinli yaklaşmak şartKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-05-2019, 18:59:40Aslında yaptığımız iyilikler ile kendimize iyilik etmiş oluyoruz manevi açıdan.
Benimde bunaldığım zamanlar olmuştur iyilik ettiğim kişi karşılığında bir teşekkürü bile çok görüyor diye.
Ancak iyilik etmeyi bırakırsak bu dünyada az olan bir ''iyilik'' kavramının daha da azalmasına neden olanlardan biri olmayı istemiyorum açıkçası.
Ticaret yaparken ise zaten herkesle çalışmıyorum, bu yüzden kafam rahat. Ticarette seçici olmak şart maalesef.