Aslında yaptığımız iyilikler ile kendimize iyilik etmiş oluyoruz manevi açıdan.
Benimde bunaldığım zamanlar olmuştur iyilik ettiğim kişi karşılığında bir teşekkürü bile çok görüyor diye.
Ancak iyilik etmeyi bırakırsak bu dünyada az olan bir ''iyilik'' kavramının daha da azalmasına neden olanlardan biri olmayı istemiyorum açıkçası.
Ticaret yaparken ise zaten herkesle çalışmıyorum, bu yüzden kafam rahat. Ticarette seçici olmak şart maalesef.