Bende bıraktım suistimal edenleri gördükten sonra. Şimdi hala abi diye yazıyorlar soğuk konuşuyorum , ters cevap veriyorum. Ama nafile o kadar yüzsüzler ki attığım mesajdan sonra hala bir istek içinde yeni mesajı gönderiyorlar.