gentleRain adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İsteğe bağlı sigorta yaptırmak mantıklı mı?
12
●703
- 08-04-2019, 11:44:31Benim ssk yani 4a işe girişim 2004 yılı ama isteğe bağlı işe girişim 2019. hangi statüde sayılacağım hocam.
- 08-04-2019, 11:49:42Sigorta olayını ihtiyaç duydunuz zaman daha çok hissedersiniz. Şuan 800 TL den kaçmayın. Ne olacak demeyin ne olur ne olmaz önce güvence olsun kendinizde.
Bu arada SGK'da işveren erken ödeme yaptığında 100 TL civarında erken ödeme indirim, yapar. İsteğe bağlı olayda bu var mı bilmiyorum ama avantajlı bir durum.
Primin yatıığı ilk gün hangi kanun varsa o kanuna tabii olursunuz. - 08-04-2019, 11:59:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.2008'den önce priminiz yattıysa 7000 gün, sgk ya da bağkur ya da hangi statüde prim yattığı mühim değil,ama 2036'ya kadar primleri toparlamanız lazım diye biliyorum, yoksa 60'da emekli olamazsınız.Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2036 konusunda bilgi şurada:
https://www.memurlar.net/haber/10460...-artmiyor.html
Ben şunu bilmiyorum, 2008'den sonra primi olanlarda 9000 gün prim toplamanız şart ama 2036'ya kadar 9000 gün tamamlayanlar 60'da emekli olabilecek mi? Bu durumda olanlar uzmana danışsınlar.
Gerçi bu hayat şartlarında emeklilik maaşının bize birşey getireceğinden emin değilim. - 08-04-2019, 13:27:48Acaba diyorum sadece gss ödeyeyim ve bireysel emekliliğe vereyim her ay 1000 lira.
Acaba diyorum sadece gss ödeyeyim ve bireysel emekliliğe vereyim her ay 1000 lira. Bu sizce nasıl olur hocam.Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle