Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim ssk yani 4a işe girişim 2004 yılı ama isteğe bağlı işe girişim 2019. hangi statüde sayılacağım hocam.
2008'den önce priminiz yattıysa 7000 gün, sgk ya da bağkur ya da hangi statüde prim yattığı mühim değil,ama 2036'ya kadar primleri toparlamanız lazım diye biliyorum, yoksa 60'da emekli olamazsınız.

2036 konusunda bilgi şurada:
https://www.memurlar.net/haber/10460...-artmiyor.html

Ben şunu bilmiyorum, 2008'den sonra primi olanlarda 9000 gün prim toplamanız şart ama 2036'ya kadar 9000 gün tamamlayanlar 60'da emekli olabilecek mi? Bu durumda olanlar uzmana danışsınlar.

Gerçi bu hayat şartlarında emeklilik maaşının bize birşey getireceğinden emin değilim.