Enpara dikkat! Ek para hesaplari blokeleniyor.
89
●8.127
- 05-04-2019, 20:10:40iş bankası eft 6.5 TL kesiyor uçmuşlarevileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2019, 20:20:31enpara'nın yaptığı hoş olmamış bence. sonuçta müşteriler onların reklamını yaptı kulaktan kulağa. o sayede hiç reklamsız milyonlara ulaştı.
finansbank hem her yerde az atmsi var hemde böyle olumsuz şeyler yapıyor.
kendileri kaybeder bence - 05-04-2019, 20:21:04faturalarımı masrafsız ödüyorum,istediğim bankamatikten ilk 2 para çekimi üretsiz.3.çekimde 2 tl altı komisyon ödüyorum,3800 tl artı param var,hep ekside,istedğim zaman kredi anında alabiliyorum,5bin çektim,5bini öderken 6bin daha çektim,anında hesabıma yattı.cebimde cok para taşımıyorum,bankamatikle ödüyorum alışverişimi,kredi kartı da aldım 8bin limitli,daha ne isteyim enparadan...
- 05-04-2019, 20:24:28çok ilginç yanş bu durumda ilk benim hesaba koymaları lazımdı böyle bir engel. Her ay eksideyim çünkü uzun zamandır artıya geçemedim. 3500 ek para limitim var. 3000 maaşı alp yatırınca ordan kredi kartlarına yatırıyorum yine ay sonuna -3500 le giriyorum. İnsallah böyle bir uygulama olmaz bize de yoksa ayvayı yedim demektir
- 05-04-2019, 20:34:47Arkadaşlar bankalar kendini güvenceye alıyor, Enpara'nın herhangi bir yanlışı yok. Ben yıllardır kullanıyorum ve çok memnunum. Şimdiye kadar giren çıkan paranın haddi hesabı yok ve hiçbir ücretlendirmesi de yok. En basitinden sadece EFT ücreti alsa bile benden en az bi 5.000 tl giderdi sanırım. Bu parayı cebime bırakan bankayı sevmeyeyim, övmeyeyim de taşa mı döneyim?
- 05-04-2019, 21:10:27En paranın uzun zamandır müşterisiyim, iyi bir para trafiği de olur hesabımda ve 1 kredi kartım limiti iyi olan vede 2 tane de kredim var, ek para olarak da yine bakiyem var bu zamana kadar hiç ama hiç sorun yaşamadım. Genelde fatura ödemelerimi, harcamalarımı enpara kredi kartım ile yapar birikim olarak Altın, Döviz işlemlerimi de kuveyttürk'ün SeninBankan'ı kullanırım.
Son zamanlarda sosyal medyada Sahte Enpara reklamlarıyla bilgi alımları, açılan konulardan da hesap bilgileri, harcamalar ve içerisindeki bilgilerin de risk altında olduğu söylendiğinden beri içimde biraz güvensizlik oluştu, yalnız 100,000 TL'ye kadar devlet teminatı altında olduğu için endişe duymuyorum. Sadece olası bir problemde uğraşmak istemiyorum. Diğer bankaların da EFT, Havale, Döviz makasları bir hayli açık bu yüzden mecburi olarak devam ediyorum
Hayırlısı artık, umarım sorun yaşayanlar en kısa zamanda çözüme kavuşur. Geçmiş olsun
.