enpara'nın yaptığı hoş olmamış bence. sonuçta müşteriler onların reklamını yaptı kulaktan kulağa. o sayede hiç reklamsız milyonlara ulaştı.
finansbank hem her yerde az atmsi var hemde böyle olumsuz şeyler yapıyor.
kendileri kaybeder bence