• 05-04-2019, 22:24:54
    #64
    chedmade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para bankanın parası değil mi?
    Görende elinizdeki paranızı aldı sanacak.

    Problemler yaşatabilir, memnun değilseniz farklı alternatiflere yönelebilirsiniz. Fakar sizin olmayan bir parayı aldı demek doğru değil.
    Benim de ekparam var bloke konulmadı henüz fakat konulursa problem değil. Zaten kullanmıyorum banka kendi koyduğu limiti geri alabilir.
    Bende böyle düşünüyorum, sözleşmesini de ekleyelim şuraya merak edenler için.



  • 05-04-2019, 22:28:34
    #65
    Önemli olan ek para kullanımı değil. Normal bakiyeden ek para ile döndüğünüzde normal bakiye ye de blokaj gelmesi.
  • 05-04-2019, 23:05:00
    #66
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok ilginç yanş bu durumda ilk benim hesaba koymaları lazımdı böyle bir engel. Her ay eksideyim çünkü uzun zamandır artıya geçemedim. 3500 ek para limitim var. 3000 maaşı alp yatırınca ordan kredi kartlarına yatırıyorum yine ay sonuna -3500 le giriyorum. İnsallah böyle bir uygulama olmaz bize de yoksa ayvayı yedim demektir
    Bende de bloke yok. Bloke yiyen arkadaşlar tahminimce ekpara limitini sıfırlıyolar. Ay başında kesilen ekpara kullanım ücreti tahsil edilemediği için bloke konuyor.
  • 05-04-2019, 23:07:08
    #67
    RuLing34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de bloke yok. Bloke yiyen arkadaşlar tahminimce ekpara limitini sıfırlıyolar. Ay başında kesilen ekpara kullanım ücreti tahsil edilemediği için bloke konuyor.
    olabilr hocam konuyu görünce bir deneyeyim dedim 3100 eksideydi transferde falan sorun yok insallah sıkıntı cıkmaz
  • 05-04-2019, 23:57:30
    #68
    Enpara = Finansbank yahu. Çalışılacak bir tarafı yok
  • 06-04-2019, 00:06:04
    #69
    Olağan bir süreç, seçim sonrası ekonomide olumsuz gelişme zaten bekleniyor du. (Dövizde artış olacağı çok önceden bilinen birşey doların uzun vadede tekrar 7 tl bandına yürümesi bekleniyor) Doğal olarak ticari bir kuruluşun kendini korumak amaçlı önlem almasıda çok doğal.

    Ek para (esnek hesap) bir hak değil yani herkese zaten tanımlanmıyor, müşterinin ve bankanın durumuna göre size hazır bir kredi tanımlanıyor. Banka şuanki durumu kredi vermeye uygun görmemiş olabilir.

    Ayrıca enpara nın müşteri odaklı banka olması hakkındaki görüşünüzü gerçekten anlayamadım, ilk açıldığı hafta başvurdum bu karta ve o gün bugündür müşteri hizmetlerinin standart metin okumak dışında bir iş yapmadığını bizzat yaşıyorum. Oluşturduğunuz şikayete bile geri dönüş alamadığınızı birinci elden defalarca yaşadım. Eğer müşteri odaklı olmaktan kastınız havale/eft ücreti almamaları ise bunu şubesiz çalışarak karşılıyorlar zaten, ayrıca daha fazla müşteriye ulaşmak için çok iyi bir PR. Bankalar eft ücreti ile gelir elde etmek için kurulumazlar daha fazla mevduat hesabına sahip olup parayı işleterek ve o paradan diğer müşterileri kredilendirerek kar elde ederler. Ortada müşteri odaklı bir hizmet zaten yok anlayacağınız (Bir sorun yaşadığınızda yetkili ile görüşmek isteyin ne demek istediğimi anlarsınız, telesekreter niteliğinde herkese aynı metni okuyan bir müşteri hizmetleri var)

    Her ticari kuruluş kar elde etmek için kurulur, bankalar hayır kurumu değildir. Doğal olarak politikaları anlık olarak yerel veya global ekonomik durumlara göre şekil değiştirebilir. Bunu eleştirmek, sövmek, yerin dibine sokmak, kötülemek o anki sinirle mantıklı gelebiliyor. Ancak gerçekçi düşünmekte fayda var.
  • 06-04-2019, 00:28:23
    #70
    ayesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olağan bir süreç, seçim sonrası ekonomide olumsuz gelişme zaten bekleniyor du. (Dövizde artış olacağı çok önceden bilinen birşey doların uzun vadede tekrar 7 tl bandına yürümesi bekleniyor) Doğal olarak ticari bir kuruluşun kendini korumak amaçlı önlem almasıda çok doğal.

    Ek para (esnek hesap) bir hak değil yani herkese zaten tanımlanmıyor, müşterinin ve bankanın durumuna göre size hazır bir kredi tanımlanıyor. Banka şuanki durumu kredi vermeye uygun görmemiş olabilir.

    Ayrıca enpara nın müşteri odaklı banka olması hakkındaki görüşünüzü gerçekten anlayamadım, ilk açıldığı hafta başvurdum bu karta ve o gün bugündür müşteri hizmetlerinin standart metin okumak dışında bir iş yapmadığını bizzat yaşıyorum. Oluşturduğunuz şikayete bile geri dönüş alamadığınızı birinci elden defalarca yaşadım. Eğer müşteri odaklı olmaktan kastınız havale/eft ücreti almamaları ise bunu şubesiz çalışarak karşılıyorlar zaten, ayrıca daha fazla müşteriye ulaşmak için çok iyi bir PR. Bankalar eft ücreti ile gelir elde etmek için kurulumazlar daha fazla mevduat hesabına sahip olup parayı işleterek ve o paradan diğer müşterileri kredilendirerek kar elde ederler. Ortada müşteri odaklı bir hizmet zaten yok anlayacağınız (Bir sorun yaşadığınızda yetkili ile görüşmek isteyin ne demek istediğimi anlarsınız, telesekreter niteliğinde herkese aynı metni okuyan bir müşteri hizmetleri var)

    Her ticari kuruluş kar elde etmek için kurulur, bankalar hayır kurumu değildir. Doğal olarak politikaları anlık olarak yerel veya global ekonomik durumlara göre şekil değiştirebilir. Bunu eleştirmek, sövmek, yerin dibine sokmak, kötülemek o anki sinirle mantıklı gelebiliyor. Ancak gerçekçi düşünmekte fayda var.
    Ekonomik kriz sadece Enpara'nın khm kısmını mı etkilemiş yani?
  • 06-04-2019, 00:59:24
    #71
    Kurumsal PLUS
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomik kriz sadece Enpara'nın khm kısmını mı etkilemiş yani?
    Garantione topu dikti, Cepteteb son zamanlarda gecelik faiz vermemek için faiz limitlerini arttırıp duruyor. Bir çok banka kampanyalarını azaltmaya, kredi kartına daha az puan vermeye başladı. Türkiye`nin en büyüklerinden iki banka eft/havale ücretlerini arşa çıkardı.
    Krizin etkileri her banka da farklı oluyor hocam. Bu gördükleriniz sizi yanıltmasın.
  • 06-04-2019, 02:28:14
    #72
    Bankalar kendini güvene alıyor anlıyoruzda, müşterinin hesabına sorgusuz sualsiz bloke koymak nedir? Bu bildiğin bankanın; ben güven vermiyorum mesajıdır.