RuLing34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de bloke yok. Bloke yiyen arkadaşlar tahminimce ekpara limitini sıfırlıyolar. Ay başında kesilen ekpara kullanım ücreti tahsil edilemediği için bloke konuyor.
olabilr hocam konuyu görünce bir deneyeyim dedim 3100 eksideydi transferde falan sorun yok insallah sıkıntı cıkmaz