çok ilginç yanş bu durumda ilk benim hesaba koymaları lazımdı böyle bir engel. Her ay eksideyim çünkü uzun zamandır artıya geçemedim. 3500 ek para limitim var. 3000 maaşı alp yatırınca ordan kredi kartlarına yatırıyorum yine ay sonuna -3500 le giriyorum. İnsallah böyle bir uygulama olmaz bize de yoksa ayvayı yedim demektir
Bende de bloke yok. Bloke yiyen arkadaşlar
tahminimce ekpara limitini sıfırlıyolar. Ay başında kesilen ekpara kullanım ücreti tahsil edilemediği için bloke konuyor.