Arkadaşlar bankalar kendini güvenceye alıyor, Enpara'nın herhangi bir yanlışı yok. Ben yıllardır kullanıyorum ve çok memnunum. Şimdiye kadar giren çıkan paranın haddi hesabı yok ve hiçbir ücretlendirmesi de yok. En basitinden sadece EFT ücreti alsa bile benden en az bi 5.000 tl giderdi sanırım. Bu parayı cebime bırakan bankayı sevmeyeyim, övmeyeyim de taşa mı döneyim?