faturalarımı masrafsız ödüyorum,istediğim bankamatikten ilk 2 para çekimi üretsiz.3.çekimde 2 tl altı komisyon ödüyorum,3800 tl artı param var,hep ekside,istedğim zaman kredi anında alabiliyorum,5bin çektim,5bini öderken 6bin daha çektim,anında hesabıma yattı.cebimde cok para taşımıyorum,bankamatikle ödüyorum alışverişimi,kredi kartı da aldım 8bin limitli,daha ne isteyim enparadan...