• 23-03-2019, 02:06:27
    #1
    Merhabalar dostlar,
    Bugün bir konu açmıştım annemin ilaçlarını bulamıyoruz diyerekten
    mevcut konu : https://www.r10.net/showthread.php?p...post1074601645
    sağolsunlar forumda ki bir çok değerli insan telefon ile olsun yazarak olsun @TahsinCetinkaya; hocam özellikle aracılık yaparak forumdan başka bir hocamla görüşmemi sağladı burada tekrardan Teşekkür ediyorum kendisine. Velasıl kelam şimdi bugün yaşadığım bir olaya gelelim ilacı ararken skype üzerinden birisi konuyu görüp bana yazdı kişinin yazdığı yazıları aynen aktarıyorum..

    1- http://prntscr.com/n1ohme
    2- http://prntscr.com/n1ohr6
    3- http://prntscr.com/n1ohud

    ilacı bulamamıza rağmen bulduk dedim.. Şimdi bu arkadaşa neden bulduk dedim öncelikle onu söyleyim
    1- bu kişi benden ilk başta para talep etti reçeteli bir ilaçtan para alınmaz kendisi eczacıyım diyerek giriş yaptı bunu bilmemesi böyle bir falso vermesi beni şaşırttı zaten direk
    2- bir kaç kişyie sorarak ulaştığım bir bilgi reçete numarası ile ilaçları alıp piyasa da çok rahat satabileceğini söylenildi ve ilacın muadil bedeli 130 TL 45 kutu otomatik 5850 TL yapıyor.
    Ben içimde bir şüphe olduğu için böyle bir önlem aldım kendimce.

    Şimdi gelelim diğer olaya bu kişinin Meşur seyit çağlı olduğunu öğrendim biraz önce
    Mevcut konu : https://www.r10.net/forum-disi-sikay...dikkatine.html

    Yani bu kişi nasıl bir yaratık böyle sağlık ile alakalı bir konuda bile dolandırmayı düşünebiliyor gerçekten çok şok oldum..

    Arkadaşlar lütfen dikkat edin ben bugün belki bir anlık önlemimi almasaydım şuan 6 BİN TL zararım ve dolandırılmışlığım olacaktı.. Allah böyle insanları ıslah etsin..

    EDİT : BU KİŞİYE DİKKAT ETSİN HERKES..
  • 23-03-2019, 02:10:07
    #2
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Kim oldugunu bilmiyorum ama ilaca ihtiyacı olan ve gerçekten ihtiyacı olan ilaç için çırpınan birini dolandırmak, dolandırmaya çalışmak kansızlıktır... Vay kansız vay!
  • 23-03-2019, 02:11:07
    #3
    Bu herif terör örgütü gibi bir şey. Onlarca dolandırma girişimini, dolandırmasını gördük de ilaç parasına göz dikecek kadar ******** biri olabileceğini düşünmemiştim. Bu it oğlu it nasıl hala bulunamıyor onu da anlamıyorum.
    Döndüm baktım sansürlenmiş bir kelime var mı diye. ṣerefsiz herife ṣerefsiz yazmıştım onu sansürlemiş. ṣerefsiz sansürü olmasın diye mesajı editliyorum.
  • 23-03-2019, 02:11:22
    #4
    Allah belanı versin be ne diyeyim sana ..... evladı hiç mi insanlık yok sende
  • 23-03-2019, 02:14:30
    #5
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim oldugunu bilmiyorum ama ilaca ihtiyacı olan ve gerçekten ihtiyacı olan ilaç için çırpınan birini dolandırmak, dolandırmaya çalışmak kansızlıktır... Vay kansız vay!
    inanın şok oldum hocam yazık gerçekten.
    Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu herif terör örgütü gibi bir şey. Onlarca dolandırma girişimini, dolandırmasını gördük de ilaç parasına göz dikecek kadar ******** biri olabileceğini düşünmemiştim. Bu it oğlu it nasıl hala bulunamıyor onu da anlamıyorum.
    şok edici bir şey gerçekten hocam Mardin deyim ben dedi ama ne kadar gerçek olabilir
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah belanı versin be ne diyeyim sana ..... evladı hiç mi insanlık yok sende
    Allah ıslah etsin hocam ne diyelim
  • 23-03-2019, 02:21:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu karaktersiz aktif olarak birilerini dolandırıyor. Haftalık şikayet konusu geliyor. Hiç kimse bunu şikayet etmedi mi? Bu kadar rahat olmasının sebebi ne? Bildiğim kadarıyla daha önce bunun ailesine kadar ulaşıldı. Bu adamda utanma yok mu? Çok garip, adam rahat rahat devam ediyor...
  • 23-03-2019, 02:34:00
    #7
    HAZARFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu karaktersiz aktif olarak birilerini dolandırıyor. Haftalık şikayet konusu geliyor. Hiç kimse bunu şikayet etmedi mi? Bu kadar rahat olmasının sebebi ne? Bildiğim kadarıyla daha önce bunun ailesine kadar ulaşıldı. Bu adamda utanma yok mu? Çok garip, adam rahat rahat devam ediyor...
    vallaha hocam adam her sektörden her yerden deniyor umarım daha fazla kimseyi mağdur etmeden yakalanır konuyu açma sebebi elbet başkalarını da ekleyecektir kimsenin canı yanmasın
  • 23-03-2019, 02:34:59
    #8
    Orduspor
  • 23-03-2019, 02:44:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bu yüzden skype kullanmayı bıraktım whatsapp artık daha güvenli geliyor. Çünkü daha önceden skype üzerinden mahkemelik bi durumda devletten gelen bir bilgi " Skype firmasına mahkeme kararı iletildiği halde konuşma geçmişini iletmiyorlarmış" oyüzdende yani skype üzerinde olan bir durumda bilgi alamadıklarından çokta bir yararı olmuyor adli açıdan.