Bu karaktersiz aktif olarak birilerini dolandırıyor. Haftalık şikayet konusu geliyor. Hiç kimse bunu şikayet etmedi mi? Bu kadar rahat olmasının sebebi ne? Bildiğim kadarıyla daha önce bunun ailesine kadar ulaşıldı. Bu adamda utanma yok mu? Çok garip, adam rahat rahat devam ediyor...
vallaha hocam adam her sektörden her yerden deniyor umarım daha fazla kimseyi mağdur etmeden yakalanır konuyu açma sebebi elbet başkalarını da ekleyecektir kimsenin canı yanmasın