Bu karaktersiz aktif olarak birilerini dolandırıyor. Haftalık şikayet konusu geliyor. Hiç kimse bunu şikayet etmedi mi? Bu kadar rahat olmasının sebebi ne? Bildiğim kadarıyla daha önce bunun ailesine kadar ulaşıldı. Bu adamda utanma yok mu? Çok garip, adam rahat rahat devam ediyor...