Kim oldugunu bilmiyorum ama ilaca ihtiyacı olan ve gerçekten ihtiyacı olan ilaç için çırpınan birini dolandırmak, dolandırmaya çalışmak
kansızlıktır... Vay kansız vay!
inanın şok oldum hocam yazık gerçekten.
Bu herif terör örgütü gibi bir şey. Onlarca dolandırma girişimini, dolandırmasını gördük de ilaç parasına göz dikecek kadar ******** biri olabileceğini düşünmemiştim. Bu it oğlu it nasıl hala bulunamıyor onu da anlamıyorum.
şok edici bir şey gerçekten hocam Mardin deyim ben dedi ama ne kadar gerçek olabilir
Allah belanı versin be ne diyeyim sana ..... evladı hiç mi insanlık yok sende
Allah ıslah etsin hocam ne diyelim