o hırsızdır diyelim de onu yakalamaya çalışanlar insan mıdır? hele o kadın öyle bir sarılıyor ki adam sanırsın dükkanın tapusunu alıp kaçıyor. ayıptır yahu.
abi birşey diyeceğim de, hırsız neden hırsızlık yapar?
ihtiyacı mi vardı bunun? insanların çaresiz kaldıklarında yapacakları son şeydir bunlar aslında. Allah kimseyi bu durumlara düşürmesin.
neden hırsızlık yapıyor, ilk önce bunu sorgulamak gerekir.