• 15-03-2019, 12:06:57
    #28
    Kategori moderatörü sanırım

    @Emrah; ilgilenir misiniz?
  • 15-03-2019, 12:27:39
    #29
    Defalarca report ettim. Aynı adam 20 tane açık arttırma konusu açıyor yasak olduğu net bir şekilde kurallarda yazıyor ama tınlamıyor adam. 2-3 kişi zaten bu konuları açan.
  • 15-03-2019, 13:21:04
    #30
    Aynı satıcının aynı konuyu tekrar tekrar açması yasak, biz enayi miyiz de premium üyelik alıyoruz
    Report edin hocam, yönetim ilgilenecektir👍🏼
    Sevgiler🙏🏼
  • 15-03-2019, 16:52:58
    #31
    Öncelikle herkesi saygıyla selamlıyorum tesbih satanlardan biri benim illegal bişey yapıp satmıyoruz Allah'a şükürler olsun tabiki herkes her konuyu sevecek diye kayde yok lakin okadar konum varken neden sorun olan tesbih? Tesbih bukadar can sıkıcı olması hergün açılan açıkarttıma sıklığıysa ayrı bir alt kategori olması bizimde işimize gelir lakin Alışveriş kategorisinde okadar çok her sektörden her çeşit ürün satılıyorki tek tek hepsine kategori açılmaya kalkılırsa forumda konudan çok kategori olur. Burada her sektörden her meslekten insan var herkes evine 1 parça ekmek götürmek derdinde bence saygı duyulmalı olumlu olumsuz yazan herkese çok teşekkürler saygılar.
    Ek olarak konuların devamlı yukarıda kalması gelen talep ve verilen tekliften dolayıdır insanları demek ihtiyac duyuyor ve piyasaya göre uygun alıyorki konular aktifliğini koruyor.
  • 15-03-2019, 18:23:33
    #32
    uzmanweb1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle herkesi saygıyla selamlıyorum tesbih satanlardan biri benim illegal bişey yapıp satmıyoruz Allah'a şükürler olsun tabiki herkes her konuyu sevecek diye kayde yok lakin okadar konum varken neden sorun olan tesbih? Tesbih bukadar can sıkıcı olması hergün açılan açıkarttıma sıklığıysa ayrı bir alt kategori olması bizimde işimize gelir lakin Alışveriş kategorisinde okadar çok her sektörden her çeşit ürün satılıyorki tek tek hepsine kategori açılmaya kalkılırsa forumda konudan çok kategori olur. Burada her sektörden her meslekten insan var herkes evine 1 parça ekmek götürmek derdinde bence saygı duyulmalı olumlu olumsuz yazan herkese çok teşekkürler saygılar.
    Ek olarak konuların devamlı yukarıda kalması gelen talep ve verilen tekliften dolayıdır insanları demek ihtiyac duyuyor ve piyasaya göre uygun alıyorki konular aktifliğini koruyor.
    Tamam herkes ekmeğiinin peşinde de biraz da mantıklı ve vicdanlı olmak lazım.
    Siz tesbihçiler gibi her malına ayrı konu açıp tüm alışveriş kategorisini işgal eden her sektöre ayrı kategori açılmalı.
    Elinde 10 çeşit tesbih varsa her birine ayrı bir konu mu açacaksın?
    Bal satanlar da her kavanozuna ayrı konu mu açsın?
    Tesbih satışlarında kişilere konu sınırlaması getirilmeli ya da sadece tesbih için ayrı bir kategori açılmalı.
  • 15-03-2019, 18:31:21
    #33
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam herkes ekmeğiinin peşinde de biraz da mantıklı ve vicdanlı olmak lazım.
    Siz tesbihçiler gibi her malına ayrı konu açıp tüm alışveriş kategorisini işgal eden her sektöre ayrı kategori açılmalı.
    Elinde 10 çeşit tesbih varsa her birine ayrı bir konu mu açacaksın?
    Bal satanlar da her kavanozuna ayrı konu mu açsın?
    Tesbih satışlarında kişilere konu sınırlaması getirilmeli ya da sadece tesbih için ayrı bir kategori açılmalı.
    Hayır tabiki de günde 10 konu mantıksız hak veriyorum zaten kendi adıma açtığımda yok 10 konu 5 konu standart 2 konu çok nadir 3 konudur, 24 saat de açılacak konu sınırlaması gelmeside mantıklı yukarıda belirttiğim gibi ayrı kategoride açılmasıda ama bu sadece tesbihe özgün olmamalı her konu için aynı olmalı bugün ben tesbih satarım yarın bakmışsınız toptan mal almışımdır oem satıyorumdur.
  • 15-03-2019, 19:37:42
    #34
    Şimdi birkaç gündür forumda tesbih satışı yapmıyorum.Bunun öncelikli nedeni biz 1-2 kişi satış yapmaya başladıktan sonra birden herkesin tesbih satıcısı olmasıdır. Ancak konuda dikkati mi çeken birşey var çakma kelimesi geçirenler olmuş ben bugüne kadar kime çakma tesbih satmışım? Bunu nereden uydurupta yazıyorsunuz bunu gidin 20-30 TL'ye ucu gümüş orijinal kehribar satıyorum diyenlere söyleyin. Biz 25 yıllık esnafız tüm satışlarımız yasaldır.

    Ayrıca ki forumda çıkardığım arttırmaların bir kaçından da zarar ettim ama sözümüzde durup ürünü gönderdik biz.

    Tesbih için önerim bir alt kategori açılması ve satıcılara günlük 1 veya 2 konu açılması olabilir. Ancak ************** olaylarının olmaması için yönetimin izin verdiği kişilerin satış yapması doğru olacaktır.Zira bende görüyorum 2 liralık tesbihi orijinal diye satanlar oldu forumda...
  • 15-03-2019, 19:47:55
    #35
    emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi birkaç gündür forumda tesbih satışı yapmıyorum.Bunun öncelikli nedeni biz 1-2 kişi satış yapmaya başladıktan sonra birden herkesin tesbih satıcısı olmasıdır. Ancak konuda dikkati mi çeken birşey var çakma kelimesi geçirenler olmuş ben bugüne kadar kime çakma tesbih satmışım? Bunu nereden uydurupta yazıyorsunuz bunu gidin 20-30 TL'ye ucu gümüş orijinal kehribar satıyorum diyenlere söyleyin. Biz 25 yıllık esnafız tüm satışlarımız yasaldır.

    Ayrıca ki forumda çıkardığım arttırmaların bir kaçından da zarar ettim ama sözümüzde durup ürünü gönderdik biz.

    Tesbih için önerim bir alt kategori açılması ve satıcılara günlük 1 veya 2 konu açılması olabilir. Ancak ************** olaylarının olmaması için yönetimin izin verdiği kişilerin satış yapması doğru olacaktır.Zira bende görüyorum 2 liralık tesbihi orijinal diye satanlar oldu forumda...
    Gayet doğru ürün cinsi madeni neyse aynen yazıp satıyorsun ben dahi aldım bir çakmalık görmedim.
  • 15-03-2019, 19:53:25
    #36

    Nargile+tespih+bmw anahtarı böyle bir tip aklıma geliyo