Öncelikle herkesi saygıyla selamlıyorum tesbih satanlardan biri benim illegal bişey yapıp satmıyoruz Allah'a şükürler olsun tabiki herkes her konuyu sevecek diye kayde yok lakin okadar konum varken neden sorun olan tesbih? Tesbih bukadar can sıkıcı olması hergün açılan açıkarttıma sıklığıysa ayrı bir alt kategori olması bizimde işimize gelir lakin Alışveriş kategorisinde okadar çok her sektörden her çeşit ürün satılıyorki tek tek hepsine kategori açılmaya kalkılırsa forumda konudan çok kategori olur. Burada her sektörden her meslekten insan var herkes evine 1 parça ekmek götürmek derdinde bence saygı duyulmalı olumlu olumsuz yazan herkese çok teşekkürler saygılar.
Ek olarak konuların devamlı yukarıda kalması gelen talep ve verilen tekliften dolayıdır insanları demek ihtiyac duyuyor ve piyasaya göre uygun alıyorki konular aktifliğini koruyor.