Şimdi birkaç gündür forumda tesbih satışı yapmıyorum.Bunun öncelikli nedeni biz 1-2 kişi satış yapmaya başladıktan sonra birden herkesin tesbih satıcısı olmasıdır. Ancak konuda dikkati mi çeken birşey var çakma kelimesi geçirenler olmuş ben bugüne kadar kime çakma tesbih satmışım? Bunu nereden uydurupta yazıyorsunuz bunu gidin 20-30 TL'ye ucu gümüş orijinal kehribar satıyorum diyenlere söyleyin. Biz 25 yıllık esnafız tüm satışlarımız yasaldır.
Ayrıca ki forumda çıkardığım arttırmaların bir kaçından da zarar ettim ama sözümüzde durup ürünü gönderdik biz.
Tesbih için önerim bir alt kategori açılması ve satıcılara günlük 1 veya 2 konu açılması olabilir. Ancak ************** olaylarının olmaması için yönetimin izin verdiği kişilerin satış yapması doğru olacaktır.Zira bende görüyorum 2 liralık tesbihi orijinal diye satanlar oldu forumda...
Gayet doğru ürün cinsi madeni neyse aynen yazıp satıyorsun ben dahi aldım bir çakmalık görmedim.