• 15-03-2019, 19:58:59
    #37
    bars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Nargile+tespih+bmw anahtarı böyle bir tip karşıma aklıma geliyo
    Alemsiniz hocam tesbihin aslında amacı zikir etmek ve stres atmaktır tabiki sallayan çeken aksesuar niyetine kullanan, koleksiyon yapan vs bir çok farklı şekil kullananan Ne amaçla kullanılırsa kullanılsın dertsiz Kedersiz kullanmak nasip olsun herkese
  • 15-03-2019, 20:15:48
    #38
    Öncelikle Selamlar.
    Bende Tesbih saticisiyim forumda. 1 - 2 kez Toptancidan kaynaklı geç gönderdiğim alıcı ile anlasamadigimiz oldu. Fakat kesinlikle sahte sattığımız olmadı. Neyse onu dedik. Bunu diger sayfada adi üzerinde sikma, v.s diyen arkadaşa ithafen yazıyorum. Kimse kimseyi bu tür ağır ve terbiyesizce bir yaklaşımla suclayamaz. Tespih satmak sucmu. Kimsenin ihtiyacı olmasa gelip burada vede başka bir mecrada tesbih satmaz. Alt kategori açılsa Bizim için de iyi olur. Kiii... Çatır çatır tesbih satiyorsak ve insanlar sürekli alıyorsa demekki memnuni yet de var. Bizim konularimz en üstteyse bunu biz zorla yapmıyoruz. insanlar teklif veriyor konu yukarı çıkıyor. Siz ne görmek istiyorsunuz Alışveriş kategorisinde. ? Şikayet eden arkadaşlar sorum size ? Ne görmek istiyorsunuz da bizi asagiliyorsunuz. O kategoride isteyen istedigini satar. Zararlı veya illegal olmadığı surece. Moderatör arkadaşlardan ricamdir. Açık Artırma İle Satış Kategorisi açsınlar bize. Ki.. Kimse ekmgimize mani olmasin. İsteyen girsin Açık artırma Kategorisine alışverişini, satışını yapsın.
    Sahte, sikma v.s diyerek dalgami, sikayetmi amaçları belli olmayan arkadaşlara son sözümdür. Herkesin Fikri neyse Zikri de odur.
  • 15-03-2019, 23:59:31
    #39
    ankaratesisat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Selamlar.
    Bende Tesbih saticisiyim forumda. 1 - 2 kez Toptancidan kaynaklı geç gönderdiğim alıcı ile anlasamadigimiz oldu. Fakat kesinlikle sahte sattığımız olmadı. Neyse onu dedik. Bunu diger sayfada adi üzerinde sikma, v.s diyen arkadaşa ithafen yazıyorum. Kimse kimseyi bu tür ağır ve terbiyesizce bir yaklaşımla suclayamaz. Tespih satmak sucmu. Kimsenin ihtiyacı olmasa gelip burada vede başka bir mecrada tesbih satmaz. Alt kategori açılsa Bizim için de iyi olur. Kiii... Çatır çatır tesbih satiyorsak ve insanlar sürekli alıyorsa demekki memnuni yet de var. Bizim konularimz en üstteyse bunu biz zorla yapmıyoruz. insanlar teklif veriyor konu yukarı çıkıyor. Siz ne görmek istiyorsunuz Alışveriş kategorisinde. ? Şikayet eden arkadaşlar sorum size ? Ne görmek istiyorsunuz da bizi asagiliyorsunuz. O kategoride isteyen istedigini satar. Zararlı veya illegal olmadığı surece. Moderatör arkadaşlardan ricamdir. Açık Artırma İle Satış Kategorisi açsınlar bize. Ki.. Kimse ekmgimize mani olmasin. İsteyen girsin Açık artırma Kategorisine alışverişini, satışını yapsın.
    Sahte, sikma v.s diyerek dalgami, sikayetmi amaçları belli olmayan arkadaşlara son sözümdür. Herkesin Fikri neyse Zikri de odur.
    hocam bi sakin olun öncelikle. kimsenin sizleri aşşağıladığı ve ekmeğinize taş koymak isteyen kimse yok. her çeşit tesbih için sürekli farklı konular açılmakta bundan ben de dahil bir çok kişi rahatsız olmakta. örnegin dogal yiyecek satan arkadaş elma armut peynir zeytin için ayrı ayrı konu açmayıp tek konuda satmaktadır. Umarım sıkıntımızı anlatabilmişimdir.
  • 17-03-2019, 03:27:02
    #40
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Yönetımın açtığı bir konu vardı ben yazdım açık arttırma mezat tarzında bır kategorı olsun diye foruma entegre edilebilirse böyle birşey güzel olur