Öncelikle Selamlar.
Bende Tesbih saticisiyim forumda. 1 - 2 kez Toptancidan kaynaklı geç gönderdiğim alıcı ile anlasamadigimiz oldu. Fakat kesinlikle sahte sattığımız olmadı. Neyse onu dedik. Bunu diger sayfada adi üzerinde sikma, v.s diyen arkadaşa ithafen yazıyorum. Kimse kimseyi bu tür ağır ve terbiyesizce bir yaklaşımla suclayamaz. Tespih satmak sucmu. Kimsenin ihtiyacı olmasa gelip burada vede başka bir mecrada tesbih satmaz. Alt kategori açılsa Bizim için de iyi olur. Kiii... Çatır çatır tesbih satiyorsak ve insanlar sürekli alıyorsa demekki memnuni yet de var. Bizim konularimz en üstteyse bunu biz zorla yapmıyoruz. insanlar teklif veriyor konu yukarı çıkıyor. Siz ne görmek istiyorsunuz Alışveriş kategorisinde. ? Şikayet eden arkadaşlar sorum size ? Ne görmek istiyorsunuz da bizi asagiliyorsunuz. O kategoride isteyen istedigini satar. Zararlı veya illegal olmadığı surece. Moderatör arkadaşlardan ricamdir. Açık Artırma İle Satış Kategorisi açsınlar bize. Ki.. Kimse ekmgimize mani olmasin. İsteyen girsin Açık artırma Kategorisine alışverişini, satışını yapsın.
Sahte, sikma v.s diyerek dalgami, sikayetmi amaçları belli olmayan arkadaşlara son sözümdür. Herkesin Fikri neyse Zikri de odur.