Buradaki Arkadaşlarla E-Dergi Çıkarsak Nasıl Olur? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Buradaki Arkadaşlarla E-Dergi Çıkarsak Nasıl Olur?
16
●
630
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Buradaki Arkadaşlarla E-Dergi Çıkarsak Nasıl Olur?
1
2
10-03-2019, 11:02:17
#10
cptyasir
ultraslan3556 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
+1 beni de yazın
Tamamdır
MiraccSnc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni üyeyim ama kabul ederseniz ekipte yer almak isterim.
Sadece eski üyeler diye kaidemiz yok hocam
10-03-2019, 11:25:10
#11
krypton
Sosyal Medya Uzmanıyım😊 Ekibinizde yer almak isterim😇
10-03-2019, 11:37:50
#12
cptyasir
krypton adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sosyal Medya Uzmanıyım😊 Ekibinizde yer almak isterim😇
Tamamdır 😀 Sosyal medya hesaplarımızdan sorumlu arkadaş gerekecek 😊
10-03-2019, 11:48:08
#13
krypton
cptyasir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tamamdır 😀 Sosyal medya hesaplarımızdan sorumlu arkadaş gerekecek 😊
Seve seve yaparım 😊
10-03-2019, 13:29:54
#14
cptyasir
İlgilenen arkadaşlar varsa konu günceldir
ouzkilic adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vay mantıklı hocam. Güzel projeler çıkar. Olursa eğer katılmak isterim
Başka kimse yok sanırım
10-03-2019, 16:04:47
#15
Aytmatov
10 kişi falan olunca bir toplantı düzenleyelim. Skype vs ortamda ve tartışalım bakalım gücümüzü görelim neler yapabiliriz nerelere odaklanabiliriz vs
10-03-2019, 16:32:45
#16
cptyasir
Aytmatov adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
10 kişi falan olunca bir toplantı düzenleyelim. Skype vs ortamda ve tartışalım bakalım gücümüzü görelim neler yapabiliriz nerelere odaklanabiliriz vs
Kesinlikle katılıyorum
10-03-2019, 20:21:10
#17
ouzkilic
cptyasir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlgilenen arkadaşlar varsa konu günceldir
Başka kimse yok sanırım
Çıkar bence hocam ya skype de bi grup kurup görüşsek güzel olur aslında fikir danışsak.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler