• 10-03-2019, 11:02:17
    #10
    ultraslan3556 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +1 beni de yazın
    Tamamdır
    MiraccSnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni üyeyim ama kabul ederseniz ekipte yer almak isterim.
    Sadece eski üyeler diye kaidemiz yok hocam
  • 10-03-2019, 11:25:10
    #11
    Sosyal Medya Uzmanıyım😊 Ekibinizde yer almak isterim😇
  • 10-03-2019, 11:37:50
    #12
    krypton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sosyal Medya Uzmanıyım😊 Ekibinizde yer almak isterim😇
    Tamamdır 😀 Sosyal medya hesaplarımızdan sorumlu arkadaş gerekecek 😊
  • 10-03-2019, 11:48:08
    #13
    cptyasir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır 😀 Sosyal medya hesaplarımızdan sorumlu arkadaş gerekecek 😊
    Seve seve yaparım 😊
  • 10-03-2019, 13:29:54
    #14
    İlgilenen arkadaşlar varsa konu günceldir




    ouzkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay mantıklı hocam. Güzel projeler çıkar. Olursa eğer katılmak isterim
    Başka kimse yok sanırım
  • 10-03-2019, 16:04:47
    #15
    10 kişi falan olunca bir toplantı düzenleyelim. Skype vs ortamda ve tartışalım bakalım gücümüzü görelim neler yapabiliriz nerelere odaklanabiliriz vs
  • 10-03-2019, 16:32:45
    #16
    Aytmatov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 kişi falan olunca bir toplantı düzenleyelim. Skype vs ortamda ve tartışalım bakalım gücümüzü görelim neler yapabiliriz nerelere odaklanabiliriz vs
    Kesinlikle katılıyorum
  • 10-03-2019, 20:21:10
    #17
    cptyasir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgilenen arkadaşlar varsa konu günceldir



    Başka kimse yok sanırım

    Çıkar bence hocam ya skype de bi grup kurup görüşsek güzel olur aslında fikir danışsak.