Konu
Buradaki Arkadaşlarla E-Dergi Çıkarsak Nasıl Olur?
10-03-2019, 16:04:47
#15
Aytmatov
10 kişi falan olunca bir toplantı düzenleyelim. Skype vs ortamda ve tartışalım bakalım gücümüzü görelim neler yapabiliriz nerelere odaklanabiliriz vs