Aytmatov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 kişi falan olunca bir toplantı düzenleyelim. Skype vs ortamda ve tartışalım bakalım gücümüzü görelim neler yapabiliriz nerelere odaklanabiliriz vs
Kesinlikle katılıyorum