Konu
Buradaki Arkadaşlarla E-Dergi Çıkarsak Nasıl Olur?
10-03-2019, 20:21:10
#17
ouzkilic
cptyasir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlgilenen arkadaşlar varsa konu günceldir
Başka kimse yok sanırım
Çıkar bence hocam ya skype de bi grup kurup görüşsek güzel olur aslında fikir danışsak.