• 19-02-2019, 12:37:07
    #1
    Aramızdan bir çoğumuz internette forumlarda takılıyor. Ben biraz eleştri amaçlı bu konuyu açıyorum. Doğrudan forum isimlerini vermeyeceğim. Benim öyle neler oluyor diye merak edipte girdiğim 3 forum var birisi r10. Burada bir denge var. Diğer forum çoluk çocuğun doluştuğu forum gibi geliyor. Bilen biliyordur zaten imla hatasından ban yediğimiz forum . Herkes bildiğinden yüzde yüz emin ve devamlı birbirlerine atışma içerisindeler. Diğer forumda teknoloji diye giriyoruz devamlı devlet yönetimine laf atıyor, islama laf atıyor forum amacından sapmış gibi duruyor(bu da büyük bir forum bilenler bunu da biliyordur). Bu forumlarda 10 dakikadan fazla kalınca seviyem düşüyormuş gibi hissediyorum. Bunlar tamamen benim düşüncelerim diğer forumlardaki gibi birinden duyupta aynı düşünceyi sonuna kadar savunma gibi amacı gütmüyorum Siz de buralarda takılıyor musunuz fikirleriniz neler diye sormak istedim.
  • 19-02-2019, 12:40:36
    #2
    Adam akıllı forum sadece burası birde arada ******
  • 19-02-2019, 12:44:30
    #3
    igtr.net
    sadece burası 😂
  • 19-02-2019, 12:45:19
    #4
    Şirkette sürekli 2 sekme sabitlenmiş şekilde duruyor. Birisi Whatsapp diğeride r10.net
  • 19-02-2019, 12:48:13
    #5
    Sadece burasııııı
  • 19-02-2019, 12:49:08
    #6
    R10 diye bir yer var zamanımı sürekli orda geçiriyorum
  • 19-02-2019, 13:05:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    iyinet e bakıyordum oda seo araçlarını kaldırılaldan beri girmiyorum
  • 19-02-2019, 13:09:51
    #8
    Buraya ve 2 diğer kendime ait forum sitesine bakıyorum.
  • 19-02-2019, 13:12:41
    #9
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Sekmeler arasında dolaşırken çalışırken tuhaf bir şekilde elim istemsizce sürekli r10 a gidiyor ne kattınız çayımıza Sanırım bu bilgi ve paylaşımın etkisi + öğrenme isteğiyle birleşince r10 çıkıyor ortaya bu yüzden de insan sürekli konular arasında dolaşmak istiyor ve zamanımızı r10 da değerlendirmeye bayılıyoruz.