• 19-02-2019, 19:37:23
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arada burası başka yok.
  • 19-02-2019, 22:45:15
    #20
    SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle gizemli yazmışsınız ki.. İsim vermeyeceksiniz ne anlamı var ki..
    Bilen biliyordur oraya da giriyorum arada.. Diğerini de bilen biliyordur bilmeyenin öğrenmesine gerek yoktur. Eskiden girerdim şimdi şifreyi bile unutmuşum.
    Bir de bilen biliyordur bilmeyen öğrensin modifiye işletim sistemlerinin paylaşıldığı bir forum var, bir de aynı içerikte yabancı ve aktif forum var oraya giriyorum iso indirmek için. Ama hemen her gün bu forumdayım.. Sanırım anlatabildim 😁
    Amacım burada tartışma ortamı oluşturmak olmadığı için isim vermedim hocam isimleri özellikle merak eden varsa ö.m ile gönderebilirim.
  • 19-02-2019, 22:51:43
    #21
    Üyeliği durduruldu
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam akıllı forum sadece burası birde arada ******
    r10 kendisini kanıtlamış lafım yok ona ama ****** çoluk cocuk yeridir. Bir videomu paylaştım orada, konuya cevap olarak tehdit geldi. bir iki saat sonra kanalımı spam iddiası ile kapattılar. Oysa ki özgün olan bendim spamcı olanlar onlardı ondan ki o foruma girmmem ve asla birşey paylaşmam.
  • 19-02-2019, 22:53:42
    #22
    videomontajOrg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 kendisini kanıtlamış lafım yok ona ama ****** çoluk cocuk yeridir. Bir videomu paylaştım orada, konuya cevap olarak tehdit geldi. bir iki saat sonra kanalımı spam iddiası ile kapattılar. Oysa ki özgün olan bendim spamcı olanlar onlardı ondan ki o foruma girmmem ve asla birşey paylaşmam.
    Şuanda öyle midir birşey dimemem ama 2015 - 2016 da çok ekmek yedim.
  • 19-02-2019, 23:05:50
    #23
    Telegram gruplarına sardım. Sıcak fırsattır, amazon gruplarıdır baya sardı beni
  • 19-02-2019, 23:48:14
    #24
    yabancı mobil proje forumlarında genelde
  • 19-02-2019, 23:56:13
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yüzde 90 burada.
  • 20-02-2019, 00:14:37
    #26
    yıllardır sadece r10 ve dh takılırım.
  • 20-02-2019, 01:03:04
    #27
    r10.net çok nadir dh. bir de kendi forumun alisverisforumu.com bunlar haricinde eski ortamları özlüyorum. r10 a kendi forumumdan bile daha çok giriyorum. kendi forumunda olsa eski ortamların yarısı yok bir az buçuk r10 kaldı o da son kalemiz.