r10.net çok nadir dh. bir de kendi forumun alisverisforumu.com bunlar haricinde eski ortamları özlüyorum. r10 a kendi forumumdan bile daha çok giriyorum. kendi forumunda olsa eski ortamların yarısı yok bir az buçuk r10 kaldı o da son kalemiz.