Aramızdan bir çoğumuz internette forumlarda takılıyor. Ben biraz eleştri amaçlı bu konuyu açıyorum. Doğrudan forum isimlerini vermeyeceğim. Benim öyle neler oluyor diye merak edipte girdiğim 3 forum var birisi r10. Burada bir denge var. Diğer forum çoluk çocuğun doluştuğu forum gibi geliyor. Bilen biliyordur zaten imla hatasından ban yediğimiz forum

. Herkes bildiğinden yüzde yüz emin ve devamlı birbirlerine atışma içerisindeler. Diğer forumda teknoloji diye giriyoruz devamlı devlet yönetimine laf atıyor, islama laf atıyor forum amacından sapmış gibi duruyor(bu da büyük bir forum bilenler bunu da biliyordur). Bu forumlarda 10 dakikadan fazla kalınca seviyem düşüyormuş gibi hissediyorum. Bunlar tamamen benim düşüncelerim diğer forumlardaki gibi birinden duyupta aynı düşünceyi sonuna kadar savunma gibi amacı gütmüyorum

Siz de buralarda takılıyor musunuz fikirleriniz neler diye sormak istedim.