Sekmeler arasında dolaşırken çalışırken tuhaf bir şekilde elim istemsizce sürekli r10 a gidiyor ne kattınız çayımıza Sanırım bu bilgi ve paylaşımın etkisi + öğrenme isteğiyle birleşince r10 çıkıyor ortaya bu yüzden de insan sürekli konular arasında dolaşmak istiyor ve zamanımızı r10 da değerlendirmeye bayılıyoruz.