yani bence iyi birşey değil ivr.bunu diyerek en çok ivr taktiği satmam ayrı bir ironi olabilir.
imzama göz gezdirebilirsiniz.
İVR Kazanç Sistemi Günahmı ?
54
●3.444
- 14-02-2019, 07:22:36Baş ağrısı yazınca KANSERSİNİZ yazdırmakta günah,
Açıköğretim sonuçları yazınca Sonuçlar açıklandı yazıp girdiğinde kısa zaman sonra açıklanacak yazdırmakta günah,
FİLM internete düşünce hemen yayınlanacak biz tanıtımını koyduk demekte günah,
insanı kandırmak komple günah, ivr veya xyz olması önemli değil. - 14-02-2019, 07:35:24Harama götüren her şey haramdır. İvr ile karşındakini ister kandırarak,ister hakikaten bir bayanla sohbet ettirerek o günaha girmesine sebep oluyorsun.
Fatura fazla gelince bırakır,herkes yapıyor ben niye yapmıyorum vs. Bu düşünceler ile anca kendimizi kandırırız.
Tekel bayi de içki sattığı için haram işlemiş olur. Bunun arz-talep ile bir alakası yok. İnsanlar silah istiyor,adam öldürmek istiyor, o zaman biz de silah satalım. Böyle bir düşünce Müslümanlıkla bağdaşmaz
Ne kadar talep olursa olsun, toplum ne isterse istesin Allah'ın haram kıldığı şeyleri yapamayız. - 14-02-2019, 08:20:40böyle bir konu açtıysan demekki vicdanen bir rahatsızlık hissettin eğer konuya yazılanlardan vicdanını rahatlatıcak cevabı almadıysan yapmaman en dogrusu. Sonuçta günah olabileceğini düşünmesen böyle bir konu acmazdın.
Ekstra olarak ben herşeyi çok iyi biliyorum demiyorum ama günaha teşvik etmek de günah diye biliyorum yardım ve yataklık olayı gerisi senin vicdanına kalmıs bunun dısında bu tür konuları bu sekılde degılde türkçe meallerden benzer olaylar uzerınden giderek yorumlayabılırsınız. - 14-02-2019, 08:39:28Üyeliği durdurulduEksik var.LemaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekel bayisi gidip içki yararlıdır, içki içmek sevaptır, gel içki içelim derse ivr ile aynı şey haline gelir.
Birinde teşvik var birinde hizmet. - 14-02-2019, 09:00:41Tekel bayi sahiplerinin günaha girmediğini mi söylüyorsun, ben mi yanlış anladım hocamLemaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2019, 10:06:11evet günah mı işliyor tekel bayiiler? sigara satan da günah işiyor o zaman. ülker çikolata satan da günah işliyor. çünkü şeker insana zararlı vs. insanın kendine zarar vermesi de günah çünkü.ozgunozakyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin açınızdan bakarsak her şey günah her şey haram. kullandığınız windows lisanslı mı? ya da photoshop programınız?
internet aleminde her şey günah o zaman. bu sitenin barındığı datacenter için ağaç kesildi ise sizin buraya girmeniz dahi günah.
günah babam günah. her şey günah. her şey haram. her şey yanlış, siz doğrusunu yapıyorsunuz her şeyin.