böyle bir konu açtıysan demekki vicdanen bir rahatsızlık hissettin eğer konuya yazılanlardan vicdanını rahatlatıcak cevabı almadıysan yapmaman en dogrusu. Sonuçta günah olabileceğini düşünmesen böyle bir konu acmazdın.
Ekstra olarak ben herşeyi çok iyi biliyorum demiyorum ama günaha teşvik etmek de günah diye biliyorum yardım ve yataklık olayı gerisi senin vicdanına kalmıs bunun dısında bu tür konuları bu sekılde degılde türkçe meallerden benzer olaylar uzerınden giderek yorumlayabılırsınız.