Harama götüren her şey haramdır. İvr ile karşındakini ister kandırarak,ister hakikaten bir bayanla sohbet ettirerek o günaha girmesine sebep oluyorsun.
Fatura fazla gelince bırakır,herkes yapıyor ben niye yapmıyorum vs. Bu düşünceler ile anca kendimizi kandırırız.
Tekel bayi de içki sattığı için haram işlemiş olur. Bunun arz-talep ile bir alakası yok. İnsanlar silah istiyor,adam öldürmek istiyor, o zaman biz de silah satalım. Böyle bir düşünce Müslümanlıkla bağdaşmaz
Ne kadar talep olursa olsun, toplum ne isterse istesin Allah'ın haram kıldığı şeyleri yapamayız.