ozgunozakyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekel bayi sahiplerinin günaha girmediğini mi söylüyorsun, ben mi yanlış anladım hocam
evet günah mı işliyor tekel bayiiler? sigara satan da günah işiyor o zaman. ülker çikolata satan da günah işliyor. çünkü şeker insana zararlı vs. insanın kendine zarar vermesi de günah çünkü.

sizin açınızdan bakarsak her şey günah her şey haram. kullandığınız windows lisanslı mı? ya da photoshop programınız?

internet aleminde her şey günah o zaman. bu sitenin barındığı datacenter için ağaç kesildi ise sizin buraya girmeniz dahi günah.

günah babam günah. her şey günah. her şey haram. her şey yanlış, siz doğrusunu yapıyorsunuz her şeyin.