• 06-02-2019, 14:59:25
    #1
    donanim.net
    Acaba benim gibiler var mı diyerek merak ettiğim için açıyorum konuyu..

    Şikayet konularını, satış konularını, kişilerin üsluplarını ve bir çok şeyi değerlendirerek hoşuma gitmeyen kişileri direk engelliyorum.
    Engel listem yavaş yavaş şişmeye başladı. Var mı benim gibileri?
  • 06-02-2019, 15:02:13
    #2
    igtr.net
    bende sıfır 😊 hiç engellediğim kişi yok 😊 örnek şikayet konusu açılmış ise bazen çom asılsız şikayetler oluyor. ben neredeyse hepsini okuyorum. ayrıca üslup olarakta kimseyi yadırgamam. bir çok sefer bana çok ters cevap veren olsa dahi kişilerin üslubu değiştiremezsin. y
  • 06-02-2019, 15:06:58
    #3
    Engelleyince o kişilerin konuları ve yorumları gözükmüyor mu?
  • 06-02-2019, 15:10:34
    #4
    @Carillos; https://i.hizliresim.com/4jjOLL.png böyle oluormus, güzel özellikmiş
  • 06-02-2019, 17:56:21
    #5
    donanim.net
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende sıfır 😊 hiç engellediğim kişi yok 😊 örnek şikayet konusu açılmış ise bazen çom asılsız şikayetler oluyor. ben neredeyse hepsini okuyorum. ayrıca üslup olarakta kimseyi yadırgamam. bir çok sefer bana çok ters cevap veren olsa dahi kişilerin üslubu değiştiremezsin. y
    Benim liste iyice uçtu son 1-2 ayda. Özellikle 1-2 satış konusunda pm isteyip cevap vermeye tenezzül etmeyenler listenin başını çekiyor. Ama kendileri kaybediyorlar. Mesela geçen bir tanesinin seo paketini alacaktım. 2000 liralık iş kaybetti sırf bir pmye cevap vermeye tenezzül etmedi diye. Ama bence güzel bir sistem. En azından benim açımdan. Ticari ve insani ahlakı olanlarla iş yapmış oluyorum böylelikle bir nevi.
  • 06-02-2019, 18:05:23
    #6
    igtr.net
    MevLut;[URL="tel:1074426388" adlı üyeden alıntı:
    1074426388[/URL]]Benim liste iyice uçtu son 1-2 ayda. Özellikle 1-2 satış konusunda pm isteyip cevap vermeye tenezzül etmeyenler listenin başını çekiyor. Ama kendileri kaybediyorlar. Mesela geçen bir tanesinin seo paketini alacaktım. 2000 liralık iş kaybetti sırf bir pmye cevap vermeye tenezzül etmedi diye. Ama bence güzel bir sistem. En azından benim açımdan. Ticari ve insani ahlakı olanlarla iş yapmış oluyorum böylelikle bir nevi.
    pm gönderdiğinde bir havalara girip cevap vermeyenlerden nefret ediyom 😂 iyi etmişsiniz
  • 06-02-2019, 18:31:49
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kimse engelli değil.
  • 06-02-2019, 18:44:17
    #8
    19 kişi var
  • 06-02-2019, 19:03:24
    #9
    5 kişi var. Merak edenler engel listesine buradan bakabilir.